üzüntü ve muz kabuğu :)

bi çizgi film vardı küçükken, onun bir repliğiydi. aklımda sadece bu replik kalmış :) ne garip

erkenden evdeyim bu akşam.. kimseyle konuşamamanın sancısını yaşıyorum. içimden gelmedi anlatmak, onun yerine bütün gün susmak ve hiç kimseyle konuşmamak geldi içimden.. öyle de yaptım zaten. öğleden sonra migration toplantısı vardı, bizimle ilgili tek kelime konuşulmadı ve ben 3 saat boyunca çek senet kredi bacaklarını dinledim.. süre yetmedi bize. neyse ki toplantıda da konuşmak zorunda kalmadım. dinlemek zorunda da kalmadım. öyle mala bağlamıştım.

tahmin ettiğim gibi bugün görüşmedi benimle :(

ondan bana aşık olmazmış.. ebenin şeyi olur.. ben sanki penceremin önünde serenat yapan vıcık vıcık bir sevgili istiyorum. ben aşık istemiyorum karşımda, adam istiyorum.. söylediği sözlerin arkasında durabilecek bir adam..

gerçi görüşsek ne konuşacaktık.. benim ağzımı bıçak açmaz ki bugün. açsa da ağlarım sulugöz bi durumum var.. henüz bir damla bile gözyaşı sarfiyatım olmamakla birlikte bu konu ile ilgili, dün akşam o yaşlar burnumdan sümük olarak akmıştı, olmayacağının garantisini veremem 

görüşmedi benimle :( bu kadar mı hatrım yoktu bu kadar mı değersizdi geçirdiğimiz zaman.. o kadar da benim için bu görüşmenin ne kadar önemli olduğunu söylemiştim.. sonuç mu.. bok gibi hissediyorum kendimi. kızsam mı üzülsem mi bilemiyorum.. henüz kızma aşamasına gelmedim sanırım. sadece üzgünüm. uykusuzlğun verdiği sıfır enerji kaynaklı sinir bozukluğu

ne hissediyorum diye düşündüm ne istiyorum.. bunların üzerine ne hissediyorum ona karşı.. abi ben hala seviyorum onu ve hala istiyorum hayatımda.. ben ne zaman üzerine fazla mı gidiyorum desem ve gitmemeye karar versem o benden vazgeçiyor. geç mi farkediyorum. ama bu defa sorun sadece bu değil. başkası.. 

başkası.. aklım almıyor başkası olayını.. bunu kabullenemiyorum. çok canım acıdı

dün ona mesaj gönderdiğimde görüşemeyiz dediğinde hostes bir arkadaşım var onu çok özledim, onu aradım. telefonu kapalıydı muhtemelen uçuştaydı. bugün ben toplantıdayken aradı. kapatıp mesaj gönderdim. akşam görüşelim dedi.. biraz keyifsizmiş.. gel beni seni eğlendireyim :) ben çok keyifliyim çünkü :)

uykuya ihtiyacım var.. uyuyup hiçbirşey düşünmemeye..

toplantıdan sonra ofise gitmedim ama gözüm teldeydi sürekli görüşelim dedim ona tekrar belki tamam der diye.. demedi :( dese koşar giderdim saat kaç olursa olsun.. demedi:(

birazdan hostes olan hatun gelip beni alacak.. ne konuşucam ki ben onunla.. neyse oturur mal mal dinlerim onun anlattıklarını.. benim hiçbirşey anlatasım yok.

kelimelere dökünce somutlaşacak herşey.. başkasıyla değil onunla konuşurken somutlaşmalı ((

hiç enerjim yok. bütün gün birşey yemedim öğlen vaktim olmadı yetiştirmem gereken bir iş vardı ofisten çıkmadan önce onunla uğraştım. canım da istemedi zaten..

ben ne zaman bu kadar salak takıntılı bir tip oldum ya..

bu değil ki benim normal ruh halim.

yani ne olursa olsun eğlenir gülerdim ben her koşulda.. böyle mala bağlamazdım kolay kolay. her konu üzerinden espri yapabilirdim.. şuanda espri modu da yok. gülünecek birşey yok.. evet var aslında.. salak bir oyundu onun oynadığı ben de inandım.. o muhtemelen gülüyordur bana.. gülsün napim. en azından biri keyif alsın olaydan. ben keyif alamıyorum şuanda. kendi salaklığıma bile gülemiyorum. 

ben onu istiyorum.. bu kadar basit benim için. hala istiyorum. hala seviyorum. ama başkası dedi...

üzerine gittim evet.. görüşmeyi çok istedim ve sürekli bir engel çıkınca üzüldüm ve abarttım belki. ama dün akşam kızmamıştım, sadece geyik yapacaktım.. ama olmadı. yapamadım :(

ama seviyorum elimde değil seviyorum ben bu adamı.. nedense içimde normal şartlarda güzel bir ilişki yaşayacağımıza dair bir inanç vardı.. inanç oluşmuştu diyelim. biz her zaman ters istikametlerde kararlar veriyoruz :(

biraz zaman geçse ve otursa bu ilişki yerine, o ameliyat olsa normal ruh haline dönse ben sabrederdim bir süre daha.. sonra da herşey yavaş yavaş rayına otururdu. benim derdim evlenmek falan değildi onunla hiç olmadı, sadece güzel bir ilişki yaşayabileceğimize inanıyordum.. zaten evlenmek derdinde bir insan değilim.. çok mutsuzum lan.. arasam da şu hatunu gelme mi desem.. uyusam.. uyusam ve birşey düşünmesem.. olmaz şimdi bir daha ne zaman onunla zamanımız uyar da görüşürüz bilmiyorum. o yüzden hazır fırsat varken göreyim.. hem evde durursam benim parmaklar rahat durmaz benden bağımsız mesaj gönderir :)

uyuyamayacağımı da biliyorum. 

bugün benim patron benimle birşey konuştu, aklıma gidip yine acaba onun yorumu ne olur bu konu ile ilgili diye geldi.. bir uyarı.. senin zarar görmeni istemem dedi.. biriyle olan arkadaşlığımla ilgili.. içi rahat değilmiş.. kimsenin yorumunu alamayacağım bu konuda :( o olsaydı ona sorardım :(

adamı ne ara koyduysan hayatının merkezine ve ne gerek varsa salak :(

bu akşam görüşsek çekmecedeki şarabı ona verecektim. ve çikolatayı.

birlikte içeriz diye ayırmıştım.. onun olsun, o içsin :(

ben onun için saklamıştım o şarabı :(

offf yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :((

Yorum Yaz