Son yazının sene-i devriyesinde..

Dün gece uyurken, daha doğrusu her zamanki gibi uyuyamazken aklıma geldi. len bir blog vardı birara ben yazardım neydi ki o diye.. sonra bugün işle ilgili bloga sağdan soldan çaldığım bilgilerle bir yazı oluşturup tüm sosyal medya hesaplarından da paylaştıktan sonra dur la bir bakayım dedim neymiş neler yazmışım diye..

way anam wayyy..

ruhumdaki değişim tamamen yazılarda. bir zamanlar mutlu neşeli alaycı dünya minare şeklindeyken sen gel zaman git zaman acılar içinde oluvermişim. birden sosyal duyarlılığı yüksek oluvermişim. tr de yaşamanın fazileti deme hocam ben doğdum doğalı tr de yaşıyorum.. bu ülke gün geçtikçe biraz daha boka batsa da bokun dışında olduğu görülmedi daha.. ya yaşlandıkça duygusallaşıyorum ya da manyadım. evet manyadım. belki de tamamen manyadım artık..

Tabiki de manyıyım aslında ama depresif manyamak var manik manyamak var. manik manyasam iyiymiş ben depresif olmuşum biraz..

yok zaten normal hayatımda da farkındayım bunun. hatta bir arkadaşımın tavsiyesi ile bir psikoloğa gittim. kadın sordu ben anlattım. 1 saat ya bunların süresi. bende de bir anlatım var amk laf lafı açıyor anlattıkça anlatıyorum. tam anlatacaklarımın yarısında hatta en heyecanlı yerinde süre bitti. ben 350 tl domaldığımla kaldım.. 350 tl. yaklaşık 55 tuborg gold demek abi bu para.. ya da neredeyse 4 rakı masası demek.  kalanını anlatmam için 1 seans daha gitmem gerekiyordu ben gittim migrosa 45 tl karşılığında 2 tane 4 lü tuborg goldumu aldım paşa paşa eve gittim.. ohhh... mis gibi lan psikolojim. bi de açmadan önce buzlukta soğutunca, oy oy oy...

1 yıl içinde neler neler yaptım var ya anlatsam "olm kaç yıl önce de büyümemiştin yine büyümemişsin bi büyü akıllan" dersin. ben hala deliyim hala laylaylom demek istemiyorum.. hala bir ergen gibi önünü ardını düşünmeden davranmaktan bahsediyorum. neyse uzun uzun anlatacak değilim şimdi burada. kaldıki o kadar vaktim yok. google dan işle ilgili birşeyler okuyup birkaç yazıdan seçtiğim paragrafları birleştirip kendi içeriğimmiş gibi yayınlayacağım.. evet çok ayıp ama zaten bu yazıların hepsi farklı yerlerde var çok okuyunca herkesin aynsını yaptığını görüyorsun o yüzden de çok vicdan yapmana gerek kalmıyor. hatta karının teki oturup bir profun makalesini kendi gözlemi gibi yazmış utanmadan.. pes. ben en azındanböyle durumlarda başına yapılan araştırmalara ya da uzmanların görüşüne göre falan diye birşeyler ekliyorum ki bu konuda aslen bir bok bilmediğim belli olsun..

türk insanı bir evden ayrılırken kapı eşiğinde muhabbete başlar ya, onlara benzedim. yok çıkyorum şimdi. belki bir ara gelir birşeyler karalarım

hadi öptüm

kib

bye

 

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !